14 Mart 2016 Pazartesi

Tatlı Rüyalar Berkay

Eskişehirsporlu olmak zordur.
Ne kadar sert bir yumruk yemiş olsan da, her seferinde yerden kalkıp devam etmen gerekir. 

ODTÜ'ye girmek zordur.
Kafanın gerçek manada çalışması gerekir. O kültürü taşıyabilmen için çok özel birisi olman gerekir.

Türkiye'de yaşamak zordur.
Eskişehirsporlu olup ayağa kalkmasını öğrenmiş olsan da, ODTÜ'ye girecek kadar özel biri olsan da, her şeyden önce çok şanslı olman gerekir.

Ankara UniESES üyesi, Berkay Baş kardeşimizi kaybettik.
13 Mart 2016 günü Ankara Kızılay'da patlayan bomba ile yaşamını yitirenlerden sadece biri. Ne hayatlar, ne hayaller söndü, kelimeler anlatmaya yetmiyor. Sadece kaybettiklerimiz değil, onları sevenlerin de hayatlarını bitirdiler. Bir insanın çocuğunu bir daha koklayamayacak olmasının ne demek olduğunu bilir misiniz? Yerin dibine batsın diye diye, teker teker giriyoruz toprağın altına. Eğer ah etmek bir işe yarıyor olsaydı, şahsi menfaatleri uğruna, kahrolası ırkçı emelleri uğruna yitirdiğimiz bu güzel çocuklar hala gülüyor olurdu. Ah etmek hiç bir işe yaramıyor.

Berkay'ın twitter hesabında paylaştığı son şarkıya baktım. (Reo Speedwagon - In My Dreams) Rüyasında sevdiğiyle buluşan ve uyumak için güneşin batmasını bekleyen birinin anlattıklarını gördüm. Şarkıda şöyle diyor.

Eskiden uyandığımda oh ne güzel güneşli bir gün diye sevinirdim.
Ama şimdi gün ışığı rüyalarıma engel oluyor.

Eskiden her uyandığımda, tanrıya üzerimdeki gökyüzü için teşekkür ederdim.
Ama şimdi dua ediyorum yıldızlar doğsun diye.

Günün sonu en neşeli zaman.
Kuşların cıvıltısı harika ama  
Şafak hiç sökmesin istiyorum

Rüyalarımda dağlara tırmanırız, uçarız
Dünya altımızda kalır, zamanın içinde kayboluruz.
Bunun ne anlama geldiğini bilmiyorum
Tek bildiğim uykuda kaldığım sürece, rüyamda beni sevdiğini görüyorum.

Tatlı rüyalar Berkay. Güzel rüyalar görürsün inşallah. Her ne kadar seni gerçekten sevenler için, hayat bir kabusa dönmüş olsa da. Huzur içinde uyu. Ve lütfen sevdiklerinle, onların rüyalarında buluşmayı ihmal etme. Çünkü seni sevenler, o rüyalarda seninle olabilmek için yıldızların doğmasını bekleyecek, şafak hiç sökmesin isteyecekler. O sevdiğin şarkıda dediği gibi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder