10 Nisan 2016 Pazar

Böyle Daha Güzelsin, Böyle Daha Özelsin

Sezonun başında takım Avusturya'da kamptaydı. Örnek olarak gösterilebilecek bir hareketle Twitter'da  @ESESkampta hesabı açıldı. Sırası gelen futbolcu iki gün boyunca kampı yorumluyor ve resimlerle taraftara ulaşıyordu. Sıra Emre Güral'a geldi. Fenerbahçe'ye attığı golün çizimini yapan bir kişiye formasını vereceğini söylüyordu.






Formayı bir kişi kazanacaktı ama benimle birlikte Çağıl Kaya'nın harika çizimi de ödüle layık görüldü. Formayı kazandığımı görünce yarışmaya katılan en küçük yarışmacının bunu daha çok hakettiğini söyledim ve onun almasını rica ettim. O resim şuydu;

 

Günler geçti.
Haftalar geçti.
Aylar geçti.
Forma bana gelmedi. O en küçük yarışmacıya da gelmedi. Çağıl'a geldi mi bilmiyorum. (yazıdan sonra, Çağıl uyardı. Formayı sağlık problemi olan bir kişi yararına açık artırma yapmalarını istemiş ama ne formayı göndermşler ne de açık artırma yapılıp, ihtiyaç sahibine verilmiş.)

Sorun şu ki, yarışmaya katılan 5 yaşındaki Uras'a söz vermiştik, forma onun olacaktı. Onun için güzel bir anı olacak ve belki de onu daha bu yaşında, siyah kırmızıya bağlayacak bir sebep yaratacaktık.

Emre Güral sözünde durmamış olabilirdi ama Uras'a verilen söz tutulmalıydı.
Kuzenim Alican'ı aradım.  Hemen bir damalı forma almasını, arkasına da yazdırması gereken numarayı ve ismi söyledim. Forma ertesi gün Ankara'ya geldi. Formanın arkasında adı yazan kişinin yanına gittim. Olayı anlattım. Gururla imzaladı.


Daha sonra da formayı tekrar Eskişehir'e, gerçek sahibine, Uras'ın adresine gönderdik. Uras kim derseniz, işte Uras bu;




Tüm çizimleri Twitter'da #cizkazaneg7 etiketiyle görebilirsiniz. Aslında Emre Güral şimdi dönüp bakmalı. Bir parça da olsa utanması kaldıysa bir yerlerde. Ne kadar sevmişler seni, ne kadar sahiplenmişler. Ve sen onlara ne yapmışsın.

Bazı futbolcular vardır, bir zamanlar üzerine giydiği forma tenine yapışır kalır. Sevgiyle anılır yıllar boyunca. Değişilmezdir. Vazgeçilmezdir. Emre Güral asla böyle bir futbolcu olamayacağını göstermiştir.

***
Blogun geleneği olarak, yazının sonunda yine bir şarkımız var.
Şarkıda diyor ki;

Kimse yoksa yanında ben varım,
Çık dışarı,
Dik yürü,
Gülümse, zaten güzelsin.
Böyle daha güzelsin
Böyle daha özelsin

Al bunu, tribünden takımı çağır, takımda her şeye rağmen kalanlara karşı bağıra çağıra söyle. 

Müzik piyasasında Haluk BB adıyla bilinen, müdavimleri tarafından kaptan diye anılan, Eskişehir'in 2000'li yılların başındaki efsane grubu Bangkok BB'nin solisti Haluk, Kargo'nun yeni solisti olarak karşımızda. Kargo'nun Haluk ile yaptığı ilk albümünün, ilk klibi. Siyah kırmızı gözlükleriyle, şu yazının arkasına ne de güzel gidiyor. Yolun açık olsun kaptan.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder